Is your body the pedestal of your head? PUBLICATION

Draag bij aan het maken van mijn fotoboek: // Help realizing my photobook:

https://www.voordekunst.nl/projecten/5902-is-your-body-the-pedestal-of-your-head-1

NL  Het is tijd om de maskers die ik de afgelopen jaren heb gemaakt samen te brengen in een boek, zodat het verhaal dat ze vertellen zichtbaar wordt en blijft. Uitgaande van mijn centrale onderzoeksvraag “Is your body the pedestal of your head?”, maakte Paul Koeleman een 23-delige fotoserie, waarin ik zelf als drager van mijn maskers optreedt. Met de maskers onderzoek ik de relatie tussen het lichaam en het hoofd, tussen het fysiek en het mentale. Kun je denken met je lichaam?

E  With her project “Is your body the pedestal of your head” artist Carmen Schabracq (1988) is aiming to document her longstanding obsession with masks. The mask has been her continuous research project starting at early childhood in which she has investigated the relationships between body and head, the physical and the mental. In collaboration with renowned Dutch photographer and graphic designer Paul Koeleman a book will published, containing a 23-part series of photographs accompanied by an introduction and a critical essay.

 

Geef een reactie

